Ny arbetsvecka!

Jag skulle ljuga om jag sa
 att jag längtade till jobbet i morse -
hade gärna varit ledig lite till.
Men bara man kommer igång och iväg
så lägger sig oron....
vet inte riktigt vad jag oroar mig för men nåt är det!

Idag händer inget
utöver det vanliga.
Jag ska åka å köpa mera färg
så att jag kan fortsätta att måla ikväll....
måste ju bli klar med detta projekt nån gång
så att jag kan ta tag i nästa - mitt rum!

Idag är oxå en sån där dag då jag glömt allt hemma...
nyklar å papper å glasögon!
Har såna dagar
ibland...
hjärnan funkar liksom inte!
nu måste jag åka hem en sväng
å plocka ihop det jag glömt!

Hoppas att du får en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0