Så blev det med det....

........inget firande!

Jag tog och fortsatte mitt målande av altanräcket....
målade i mångar timmar
 tills färgen tog slut!
Får köpa mera
färg i morgon!
Ett besök av Sven & Lena
gjorde att jag fick ett slönt avbrott i målandet....
och lite kaffe.
Sen åkte jag
och handlade -
min familj ville äta Raclette till middag
och så blev det.
Gott som bara den....
men jag kan inte äta så bra när jag stökat med maten själv.
Glass till efterrätt och sen åkte Nils hem!
Nu längtar jag efter min Lars....
har inte sett honom sedan i torsdags
då jag skjutsade honom till Elin i Östberg.
Nu vill jag att han kommer hem
så att jag får krama honom lite. <3
 
Tror faktiskt att jag pyser ihop i soffan nu och glor på TV....
har inte sett nån TV sen i tisdagskväll.
Inte för att jag har saknat det heller
men nu är jag trött och då är det skönt att flippa på TVn en stund....
eller gå å lägga sig kanske är en bättre idè! ;O)

Må så gott alla!! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0