En helt vanlig måndagkväll!

Stressade iväg från jobbet klockan 17 för att handla dagens middag
- lika bra att handla några fler middagar när man ändå är på G!
 In på Systembolaget för att handla en flaska vin jag var skyldig grannen.
 Då ringer Pelle som är kvar på KAPAB för att meka med bilen
- Kan du fixa middag åt mej med och komma hit med den?
Jaha ja...!
Svängde förbi Thaiköket
och köpte en låda...
tillbaka på KAP med den....
hem och fixa middag.....
kokade fisk
åt katterna....
plockade undan i köket
satte igång en diskmaskin.......
bäddade rent
i sängarna....
körde igång en tvättmaskin!

Ändå har jag dåligt samvete för att jag nu sitter framför TVn
- hur kommer det sig att jag aldrig tycker att jag gjort nog?


Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Nåt sjukt är det för det är bara vi kvinnor som känner så, ändå gör vi mer än männen! Jo faktiskt, det finns det statistik på, så det så. Hmmmpppff!!!

2011-03-16 @ 00:56:51
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0