Endast tomten är vaken.....

Det är bara jag och katterna vaken....
resten av familen snusar och sover!
Nu har vi vinter igen....
fullt med snö och minusgrader - jag fryser!

 Idag ska lönerna bli klara
eftersom jag åker på kurs i morgon.
 Jag måste packa oxå....
men det brukar jag fixa i sista minuten.

 Kvällen ska bli extra spännande -
jag ska gå på seans!
Hoppas att "kanalerna" är öppna
till andevärlden
och att någon vill träffa mej.

 Nu blir det kaffe och äggröra....
medans köket ännu är ledigt!

Önskar att du oxå får en spännande dag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hälsa döingarna från mig :)

2011-03-23 @ 06:22:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Hahaha - först trodde jag att du menade "döingarna" som sover...! :O) Men visst....jag ska hälsa från dej om någon dyker upp! ;o)

2011-03-23 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0