Främmande!

Idag får vi besök i stugan!
Det är min kusin Jon med familj som kommer och hälsar på.
Dom har bott i Björnen denna veckan
så jag bjöd hit dem idag.
Det ska bli så kul.... :O)
jag har inte sett honom på säkert 20 år kanske mer.
 Jag har heller aldrig träffat hans fru och hans barn.
 Kul att dom vill ta sig tid
att komma hit
fast dom ska åka hem i morgon! 
Jag ska bjuda på Våfflor med hjortronsylt och grädde! 

Det blev en sen start på min dag
- jag sov till klockan var nästan 10.
Gjorde ett försök
att lösa melodikrysset
men radion packade ihop och webben buffrade
så det blev inget kryss för min del.

Nu har Pelle stuckit iväg
på skoter
och jag myser på för mig själv här i stugan.
Vädert är verkligen växlande
- ibland skiner solen
från en blå himmel
och ibland så är det snöstorm.
Just nu strålande sol....
men blåsigt!

Hur har DU det denna lördag?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här är det lite dagen efter i dag. Solen skiner från en klarblå himmel. Jag och Jonny skall åka till Danderyd och gå på en mattaffär. Vi skall köpa en ny gångmatta till husvagnen :) Kul att Jon med familj kommer, du måste hälsa till honom från mig. Fråga om han kan lägga upp fler filmer åt oss ;) Våfflor med grädde låter hur mumsigt som helst! Kram till dig!

2011-03-19 @ 12:45:53
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Tråkigt!!!

2011-03-19 @ 13:16:48
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Soligt men lite blåsigt. Har tagit en promenad i solen med Zack, just nu skidskytte på tv.

2011-03-19 @ 14:01:22
Postat av: Karin

Här kan det ev. redan bli valpar i natt.. verkar lite lurt.. :O) Kram..

2011-03-19 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0