Godissugen!

I kväll är jag sugen på godis!
Det brukar jag aldrig vara.....
 Det beror på maten idag - jag har slarvat.
När jag är "duktig"
och äter mat med lite eller inga kolhydrater...
bara en massa proteiner, då är jag aldrig sötsugen.
  Om jag ätit för lite mat då blir jag oxå sugen på godis
- vilket nog är fallet idag!
 Det blev fil och flingor i morse - brukar äta äggröra eller omelett 
en jäkla Findus fryslåda till lunch
och Köttfärssås med kikärtor till middag
och inga mellanmål på hela dagen! 
Nääe nu måste jag skärpa till mej
- jag vet ju vad jag mår bra av.

Tur att vi bara hade tre små godisbitar här hemma
- hittade dem bredvid Pelles dator! ;O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0