Intill döden......trött!

Helt seg och utan arbetslust är jag!
Tror nästan att det är någon förkylning på G....
somnade i soffan igår kväll och har oxå sovit hela natten.
Lars är hemma och är sjuk så det kan ju vara något....
Idag är det i alla fall lugnt på kontoret -
inga måsten som hänger över mig och ganska lugnt på telefonen.
Det är skönt med såna dagar ibland
även om jag ju såklart vill att det ska vara många ordrar
och mycket att göra.
Jag funderar oxå mycket på om jag verkligen ska fortsätta med detta
 eller om jag ska hitta på något annat att lägga min tid och energi på.
 Men det är svårt att skifta arbete när man är på 50+!
Jag hänger väl i ett tag till så får vi se vad som händer.....
nu jobbar ju både Pelle och Nils här
 så det kan ju öppnas dörrar man inte visste fanns!


Kommentarer
Postat av: Lena

Fin du är!

2011-03-01 @ 12:59:20
Postat av: Maggan

Jag undrar också vad jag håller på med?

2011-03-01 @ 17:55:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Karin

Haha vilken rolig bild.En sån där knapp på kameran vill jag också ha!! ;O) Sådana bilder skulle man ha på bordsplaceringen!! Och leta upp sin bordsgranne kan bli en svår uppgift :O)

2011-03-04 @ 08:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0