Sportlov!

En liten sovmorgon fick jag.....sov till halv åtta!
 Sen var det bara att sätta fart.
Vi började med att handla på Willys....
sen jagade vi runt efter en bur åt Saxon....
upp på KAPAB för att hämta min kamera....
sen hem å väcka Emil och packa i bilen.
Det gick ganska bra
på vägen upp
- Alice bajsade bara ner buren en gång!
Hon gilla verkligen inte
att åka bil.
 Lars han blev kvar hos tjejen i stan....
kanske kommer upp med bussen i morgon.
Nu ser vi på film
och myser....
i alla fall Pelle och jag - Emil han ligger å sover!
 
"Det är så hälsosamt å stärkande i fjällen!"


Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt med looov!!

2011-03-10 @ 21:40:17
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Sköt med lov. Jag har inte varit ledig en sekund sedan jullovet och innan det var det sommarsemestern.

Jag blir lite avis.

2011-03-10 @ 22:16:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar!

Jag vet att jag har det bra...att jag kan lite göra som jag vill! Njuter av det! :O)

2011-03-11 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0