Städa!

Nu har jag äntligen städat detta skitiga hus!
Jag gick lite tidigare från jobbet
och kom igång med städningen vid 15:30.
Nu är jag klar!
Till och med tvätten
fick sej en omgång! :O)
Det är tungt att städa...
värst för mej
 är att dammsuga!
Men nu är det gjort och jag har riktigt ont i ryggen.
 Men skönt är det...att veta att det är rent.
Ska skifta gardiner oxå...men det får bli i morgon!
 
Pelle han är på Båtklubbens årsmöte i kväll -
 tur att jag slapp gå på det i alla fall! :O)
 Resten av min kväll blir det dator och TV!


 Vad gör du ikväll då?




Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Ja inte är det kul att städa men det är kul sen när man har rent & fräscht!

2011-03-16 @ 00:54:56
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0