Tankar!

Jag flyger iväg i mina tankar och får ingenting gjort!
 
Mina tankar planerar helgen i Huså
 - kusin Jon ringde och  dom är i Björnen denna veckan
och ville jätte gärna träffa mej.
 Det ska bli kul
att träffa honom och hans familj....
måste vara 20 år sedan jag såg honom.

 Mina tankar är hos Emil min mellan son
som går hemma och är arbetslös sedan juni 2010
- hur ska jag kunna hjälpa honom??

 Mina tankar är på semerster....
vad ska vi göra
i sommar...
hur länge kan jag vara ledig...
vem ska ta hand om
katterna...?

Mina tankar är i framtiden
- vad vill jag
göra...
ska jag vara kvar på KAPAB fram till pensionen....
ska jag fortsätta som VD....
vill jag plugga....?
Jag vet inte!!
 
Mina tankar är på gymmet....
hos kiropraktikern...
på massage.....
ute och springer i flera kilometer.....!

 Vart är du i dina tankar??


Kommentarer
Postat av: Maggan

I morgon ska jag på after work med kollegor och på söndag skall vi städa husvagnen. Om 1 månad kör vi ut vagnen till campingen Jag längtar till sommaren. Hoppas jag får de semesterveckor som jag önskar. Jag vill åka på Getaway Rock i sommar.

2011-03-17 @ 20:01:47
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Jan Lundstedt

Tänker på sommar och sol när du nämner Huså. Vi har förmånen att låna en stuga i Duved, i augusti -09 stannade vi till i Huså när vi var ute och åkte. Det stod en vilstol mitt ute i ån vid skolan, där skulle jag vilja sitta nu.

2011-03-20 @ 23:45:32
URL: http://diktumetfaktum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0