Grattis Lars!

Idag fyller min yngsta son 18 år!
Helt otroligt vad stora barn jag har....svårt att fatta!
 
För 18 år sedan då jag var på Östersundssjukhus
och väntade på att Larskulle komma
så var det 1 dm nysnö ute.
Vi fick vänta många timma över tiden
( jag skulle ju bli snittad!)
för det kom ett akutsnitt emellan.
Men fram på förmiddagen var det vår tur.
Efter en mycket dramatisk födsel
hamnade Lars och pappa Pelle på barnintensiven i Uppsala
och jag blev nyopererad kvar i Östersund.
Det var ett oroligt dygn innan jag kunde möta
en nyfödd - nedsövd och nyopererad lite pojke där nere.
Vi var kvar i Uppsala i två veckor medans Lars blev starkare
och efter ytterligare en vecka på sjukhuset i Östersund
fick vi äntligen komma hem.
Nu gick ju allting bra
och Lars är idag en härligt glad, stark och frisk 18 åring.
 Det tackar jag för av hela mitt hjärta....
Grattis älskade son till dina 18 år!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattiskramar från moster!!!

2011-05-13 @ 06:27:12
Postat av: Marina

Grattis Lars!!

2011-05-13 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0