Helgen som gick!

Denna helgen gick undan fort som bara den!
 
Började med inflyttningsfest hos Hasse....
sen gick vi på Captain Cook en sväng....
vidare på Maritè....
sen Cooken igen......
och avslutade med Kebab!
Träffade både Nils och Lenas dotter Amnda
vi tog nattbussen hem!
 
Igår tog jag en slö förmiddag
eftersom lördagnatten ute på krogen blev lång och kul! ;O)
Men på eftermiddagen igår satte jag fart....
det vara att fixa klart verandan som gällde.
Var och köpte mera olja och vit färg men oljan räckte inte ändå.
Jag blev som sagt nästan klar....
det är den lilla biten vid entrén som är kvar
plus att jag ska måla alla räcken vita.
Vi hade en underbart solig dag igår....
jag tog faktiskt på mej bikini under tiden jag jobbade ute!
Nils kom hem och käkade middag
men klockan 6 somnade jag...

Sov till i morse och vaknade med otroligt ont i ryggen.
Det är bättre nu efter en tablett och en seg start på arbetsdagen.
Ska försöka göra färdigt allt målande ikväll
så att vi får ställa i ordning på alla uteplatser.
 
Vädret här är fantastiskt även idag
 - man borde vara ledig!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, jag ville vara ledig. Jag ville inte åka hem från Siggefora i går. Men å andra sidan så har jag bränt mig så det är nog bra att inte vara i solen på ett par dagar.

2011-05-09 @ 19:27:08
Postat av: Nina

Jag vill oxå vara ledig nu....

2011-05-09 @ 20:05:56
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0