Kurshelg!

Har nu kommit hem efter en kul kväll på Bowlinghallen
 med medarbetarna
på KAPAB!
Kan inte säga att mina resultat på bowlingbanan var så värst
 men det spelar ingen roll -
vi hade kul och åt god mat.

Nu borde jag
packa
eftersom jag ska åka på kurs i morgon
men jag kommer inte att packa förren i morgon...
för så funkar jag.
Kan inte fixa saker i tid....
gör skaer snabbast å bäst "fem i tolv"!
Tar ändå med mej för mycket kläder...alltid!
Funderar över
vad det blir för väder....
vad man ska ta med sej å på sej??
Det spelar egentligen ingen roll...
jag ska ta bilen och kan packa med mej vad jag vill -
allt från sommarkläder till stövlar å regnställ! :O)

 Datorn följer med mej så vi ses absolut senare...
uppdatering följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0