Ny telefon!

Vi har lagt om vår telefoni på jobbet
- inga fasta telefoner längre, bara mobiler.
Det innebär att bla jag har fått en ny mobil - 
 en ZTE Blade Black.
Men herre min je...
hur ska jag nu hinna
lära mig den
innan det är dax för ännu en ny telefon....;O) 
Det är ju hur många nya funktioner att lära sig som helst 
och jag har inte lugnet att lära mej 
och inte har jag läst instruktionerna heller.
Men det löser sig med hjälp av älsklingen Nils
som med stor pedagogik hjälper sin mor. :O)



I kväll har jag gjort mitt yttersta
för att bli klar med oljandet av utemöblerna...
men inte tusan blev jag klar i kväll.
Hoppas att det blir bra väder i morgon
så att jag kan fixa det sista.
Jag vill ju bli klar
med alla mina uteplatser...
göra fint och sånt...
blommor och kryddor
och kanske en lite fontän.
 
Lars han var hemma ett dygn...
ikväll stacka han till Elin igen!
Jag har absolout ingen koll längre...
känns det som!
Men han mår ju så klart jätte bra
och är jätte kär! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Tokfint och tokvarmt....man kan bara inte tro att det inte ska fortsätta - men efter sol kommer regn..:/

2011-05-11 @ 14:15:30
Postat av: Maggan

Kult me ny telefon va?

2011-05-11 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0