Sällsjön dag:3!

Så har ännu en dag passerat
och oxå ännu en dag av min fantastiska"resa"!
Det är jobbigt
att göra detta som jag gör
men värt allt blod all svett å alla tårar!
Jag vet inte om ni förstår
vad jag pysslar med
men är ni nyfiken får ni gärna fråga.
Dagen avslutades med en otroligt god middag
 och filmen "Samtal med Gud".....
har ni inte sett den
filmen så gör det!
 Den är mycket sevärd!
 
I morgon är sista dagen för denna omgång....
Det blir skönt att komma hem oxå! :O)

OBS! Stäng min spelare först!

"Neale Donald Walsch historia börjar med att han bryter nacken i en bilolycka och förlorar sitt jobb på kuppen. Snart är han frånskild, hemlös och helt utan hopp om livet. Rummet han tillfälligt hamnat i snurrar, och plötsligt är han klarvaken. Han hör en röst, men kan det verkligen vara sant? I sina mörkaste stunder har Neale vänt sig till Gud för rådgivning. Och Gud har svarat ? För Neale blir uppenbarelsen en helomvändning, och med förnyad kraft reser han sig ur eländets spillror för att åter möta livet.

"Samtal med Gud" är baserad på romanen med samma namn, vilken fungerat som vägledning för miljontals människor världen över. Alla händelser är hämtade ur Neale Donald Walsch egen historia ? en hjärtskärande berättelse om livets fallgropar och hur man hittar vägen tillbaka igen!"

(fanbay.com)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, den filmen bara måste jag se....

2011-05-29 @ 14:29:11
Postat av: Nina

Grattis till dej på alla mammors dag! :o) kram!

2011-05-29 @ 15:21:34
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0