1:a advent!

Jag rivstartade denna helg
med att gå på Corrodeds spelning
 på Plaza i fredags.
 Det var så bra....
så jäkla roligt och en otrolig kväll!
Lena jag och Cina rockade loss!
Men lite på gränsen till överårig vart jag ju
 när grabbarna i kön
 kallade mig för "Farmor"! :O)

 Lördagen blev en städdag
och så pyntade vi
inför advent!
Alla grabbar är på bortaplan i helgen
så det blev en konstig 1:a advent.
Nils har varit i Piteå....
Emil i Jönköping

och Lars i Svenstavik.

Idag har Pelle och jag handlat julklappar...
fikat på stan
och haft adventsmys här hemma.
Tråkigt utan grabbarna
men så blir det ju när alla har sitt.
 
I kväll blir det TV och dator.....
Hur har din helg varit då?


Corroded på Plaza!


Saxon hemma i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0