Tjolahopp.......

.....så var den helgen över!

 En intensiv helg som började i torsdag
 med tjejmiddag hos Lena....
god mat å mycket prat som vanligt
 och en STARK Irish Coffe som satte fart på oss!
 
Sen på fredagen var vi bjuden på middag till Lena & Sven...
vi firade Karin 50 år!
På lördagen städae jag och fixade fint inför lördagens Allhelgonamiddag....
Lena B åt hos oss. 
Sen laddade vi för en kväll på Maritè och Nostalgiafton.....
eller Reptildisco
som någon på fejjan döpte kvällen till.
Vi var en tur till Marina innan Maritè....
så hängde hon oxå med !
En rolig kväll som avslutades på Kebabhouse
 och sedan nattbussen hem!
 
Igår söndag var det film på förmiddagen
 och sen tog jag med mej Lenas bil (som blev kvar här)
och åkte ut till henne i Torvalla med den.
 Lena och Amanda bjöd på kaffe
å sedan gick jag i ösregnet hem till Erikslund......

Kvällen avslutades med att vi åt tillsammans hela familjen
och det har inte hänt på evighetrer - Roligt! <3 <3 <3

 I natt har jag snurrat runt i en svettig mardrömsvärld dvs....
sovit som en kratta.
Emil kom upp och frågade varför jag skrek!

Nu är det bara att ge sig på ännu en måndag......
Må så gott alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Karin

OJ! Skrek du till och med!!! Hoppas du sover bättre i natt.

Blir det nåt i morgon kväll?

Kram Karin

2011-11-07 @ 17:19:10
Postat av: Anita svarar Karin!

Om du inte hör något annat så blir det visning av underkläder kl.19:00 tisdag kväll!

2011-11-08 @ 07:58:33
Postat av: Anita svarar Karin!

Om du inte hör något annat så blir det visning av underkläder kl.19:00 tisdag kväll!

2011-11-08 @ 07:58:38
Postat av: Anita svarar Karin!

Om du inte hör något annat så blir det visning av underkläder kl.19:00 tisdag kväll!

2011-11-08 @ 07:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0