Att göra...!

Igår gick jag hem tidigare från jobbet för att min mage inte var OK.
Jag försökte vila lite men Lars och Elin kom hem på middag
och jag var tvungen att åka å handla...
så det blev inte så mycket av att vila.
 
Idag är är jag tillbaka på kontoret helt OK måste jag säga!
Har mycket att göra idag...
sånt som måste fixas innan jag åker på kurs i morgon.
Jag ska till Sällsjögården på min avslutande kurshelg -
spännande 4 dagar blir det!
Bäst att sätta fart med "Att göra listan!"

Och en kopp kaffe....inte glömma att dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: Marina

..läste just..:/

http://op.se/lanet/are/1.4016573-sallsjogarden-i-konkurs

2011-10-19 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0