Julförberedelser!

Nu har jag dragit igång Julen!
Idag har jag handlat julklappar och tittat på nytt julpynt. 
Jag älskar julen!
Och så har jag beslutat
att julklapparna skall vara färdighandlade i november
 så det är väl bara att sätta fart med julandet!
 
Något annat roligt är att vi är bjudna till Uppsala...
till syster å svåger
över julen.
Det skulle vara så roligt att åka dit....
länge sedan vi firade jul
tillsammans.
Vi har inte bestämt hur vi ska göra
men alla i familjen är positiva till att åka så det bådar ju gott! 
Jag vill verkligen fira jul i Uppsala! <3

Om två månader är det Lucia! :O)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, där ser du, det kanske blir så då, kul!

2011-10-13 @ 07:05:29
Postat av: Maggan

Kul!....Trycker på "gilla-knappen"

Tryck, tryck, tryck!

2011-10-13 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0