Dripp dropp dripp dropp....!

Det regnar kan jag meddela....och inte lite heller!
Jag känner mig irriterad och trött...
inte på att det regnar utan över huvudtaget. :O/
 
Igår var Lars på KAPAB och jobbade lite...
hjälpte Emil några timmar.
Sen åkte han och jag å handlade...det var mysigt.
Han handlade åt sej å Elin och jag åt oss där hemma.
Märkligt....nu har två av sönerna flyttat!
 
Ja vad mer kan jag berätta....??
Jag orkar inte så mycket på kvällarna nu mera..
det är som om hösten slagit mej i huvudet med något hårt!
Önskar att jag åtminstone hade ork att fixa Lars rum och gästrummet....
vi får väl se!!??
Efter en vecka i Turkiet kanske jag är som en ny människa! :O)

Nu Kaffe!!


Kommentarer
Postat av: Frida

efter regn kommer solsken. speciellt för dig för du ska ju till turkiet =D glöm inte att ta med dig lite sol hem.. kram

2011-09-14 @ 11:30:46
URL: http://fridamunther.blogg.se/
Postat av: Helén Göransson

Hej Anita,

Jag tycker att det är kul att läsa vad Du har för Dig. Du är nog också vår flitigaste läsare och skrivare på vår blogg. Kul! Rätt var det är så kan vi träffas i Huså, Timmerkojan eller i Mjäla.



//Helén

2011-09-14 @ 23:10:50
URL: http://timmerkojan.blogg.se/nybyggare
Postat av: Marina

Solen sken nyss...så vad gäller "skitvädret" är det snart ett minne blott - Högtryck på G!

2011-09-15 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0