....och så tog det tvärstopp....!

....vet inte vad jag ska skriva om!

Sitter på jobbet
lite väl tidigt idag
för jag åkte bil med Pelle...som skulle till Gällö och bocka plåt!
Solen skiner och jag är kaffesugen som bara den....
måste fixa det NU!.....
Sådärja...KAFFE!
Här är lugnt
ännu så länge...
telefonerna kör igång vid 8 först!
Jobba...
hjälpa C.
med att handla inför lördagen....
fixa en trasig nagel....
gå på After work....
hem å sova å inte måla...

Så ser min fredag ut!
vad gör du idag då?


Kommentarer
Postat av: Nina

Gu va du är duktig med allt fixande, skitbra!

Vi skulle börjat med det sista i köket till påsk men det blev inte av...

Frågan är om man hinner göra nått innan studenten!

Heja Anita du är bäst sliter som en häst! :o)

2012-04-13 @ 08:08:42
Postat av: Marina

Tänkte väl jobba fram till 15...sen blir det Storsjöteatern med P4 Jämtland..:)Direktsänd After work - "åsså vill jag hälsa til min kompis Anita"

2012-04-13 @ 08:26:39
Postat av: M igen

Ha ha...läste inte sista inlägget från igår..;o) Ses då! Hi hi..Puss!

2012-04-13 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0