Sååå mycket att göra.......

..............och såååå lite som blir gjort!
 
Jag tycker inte att jag hinner nånting på en dag!
Ja jobba hinner jag ju....
tillbringar ju 8-10 timmar på jobbet...men sen då??
Hem å fixa mat....stöka undan....
måla i två timmar - sen orkar inte jag mera...
sen är min dag slut!
Och därför undrar jag
varför jag upplever
att jag inte hinner med?!
Hur mycket ska man hinna
på en dag egentligen!
 Inte blir man så effektiv heller om man stressar
och känner en massa måsten!
Jag är trött nu
och behöver vila....
men det är svårt detta med vila....
många projekt
omkring mig.......

....många dåliga samveten som tar energi och plats!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-04-17 @ 18:19:14
Postat av: ENDENISE - a mama's story



sv: tack ♥

2012-04-17 @ 18:51:47
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0