Uppstart!

Så var det dax att starta upp en ny vecka med jobb och annat!
 Jag fortsätter att ha ångest och dåligt samvete
över saker som jag borde fixat men inte fixat.
 Årsmötet för Lillänge Husägarförening tex....
VARFÖR väntar jag alltid med detta så jäkla länge??
Måste fixa det denna veckan....MÅSTE!
 
Och så snöar det idag...på tvärsen!
Måste det alltid blåsa
så att snön kommer på tvären
och murar igen en helt å hållet?!
Nu räcker det med snö...
vill inte ha mer snö!

 Annars så består denna veckan av jobb...
måla å ev. tapetsera...
möte med min mentor
 och så ska jag fixa mina fötter - älskar fotvård...
det ska bli så jäkla skönt!
OCH så ska det ska bli lite kilometrar på löpbandet!
 
Kortvecka är det oxå...!
....och kalas på lördag..igen! :O)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejja Anita..

Du kan anställa mig som en personlig hejjarklack så vardagen känns lite lättare ;)

puss å kram =D

2012-04-10 @ 08:40:58
URL: http://frayzfairytale.blogg.se/
Postat av: Marina

After Work på Storsjöteatern fredag då Alex (m.fl) spelar - kolla här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1283&artikel=5048333r!

2012-04-10 @ 13:51:47
Postat av: M igen

Typiskt så funkar inte länken - nåväl..

SR P4 Jämtland Live heter programmet i alla fall som direktsänder från Storsjöteatern..:)

2012-04-10 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0