Fix å trix!

Vaknar långsamt och stilla idag....
är långt ifrån bra!
Ser en film med Pelle och käkar frukost på verandan....
vi har varmt och soligt idag.
 
Jag måste ta mig ut idag...
dels blir jag tokig på att ligga inne när solen skiner...
men sen har jag en del att fixa med oxå.
Nils fyller år till veckan...likaså Syrran...
måste fixa med det på något sätt.
 
 
Sen ska jag hjälpa Pelle att plocka ner mässan på Goldwing Klubben
 Men först lite alvedon och sen till Dvärsätt för att kolla på en grej!
 
Tjipp tjopp....önskar dej en bra söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Meeen herre gud. Jag fyller 46 år, det är inget att bry sig om.
Ta hand om dig själv du istället. Kram!!

Svar: Meeen jag vill ju....hade ju redan fixa den skulle bara hämtas! Det var inte så jag menade...att det var jobbigt...jag gillar att fixa presenter! <3
jamtlandspower

2012-08-05 @ 12:13:18
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

Hehe...du e ju för söt du ;)

2012-08-05 @ 21:55:19
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0