Jobba jobba jobba....!

Så var det bara att köra igång igen då...
det går bara runt runt tycker jag!
Men den som jobbar å sliter syndar inte....eller hur var det?!
 
Jag har många "måste å borde" på jobbet...
men kommer inte riktigt till skott.
Jag borde göra en budget till vår nya säljare....
jag måste ha ett styrelsemöte SNAAART!......
jag måste komplettera de anmärkningar vi fick på FR2000
(senast den 27 sept. sk det vara klart)
....jag borde städa å röja på mitt stökiga å skitiga kontor.
Men jag har ingen kraft att börja med något....!
Idag ska jag i alla fall se över ekonomin och betala lite räkningar.
 
Hemma är det lika tycker jag...med "måste å borde"...!
Vi kör igång med ICA - Matkasse idag
för att bli lite inspirerad vad det gälle vardagsmaten....
det blir spännande hoppas jag!
En matkasse för 5 pers.och för 5 dagar 
med alla ingredienser och färdiga recept a 495:-
Meningen är att jag ska slippa handla varje dag
och att även Pelle och Emil ska kunna fixa middag.
 
Veckans menyer ser ut så här:
Spagetti Bolognese med citron,
Hoki med roccolapesto,
Vegobouillabaisse,
Fläskwook med bambuskott å ris,
Couscous med Merguez och youghurtsås. 
 
Men vi har redan hunnit "bråka"
om vem som ska hämta denna "nya inspirationskällan" / matkassen
( som ska hämtas idag före 17:00)
Eftersom Pelle inte vill åka bil till jobbet utan vill gå
så blir allt upp till mej i alla fall!
 
Blir man trött...eller blir man trött!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra "påhitt" det där med middagskasse :o) Det kanske går att turas om - jag trodde iofs det fanns som hemkörning..? eller så hämtar ingen = ingen middag

2012-08-27 @ 13:10:24
Postat av: Maggan

Jag har också funderat på det där med matkasse men har aldrig kommit till skott. Var hämtar man den då?

Svar: Man hämtar det i den butik den är beställd...vi har beställt den hos ICA Blåcenter - nära å bra för oss. Tror att ICA Kvantum oxå har matkasse men här i Jämtland har ingen Coop anammat detta med matkasse ännu. Googla så ser du vad som blir bäst för dej.
jamtlandspower

2012-08-27 @ 17:47:37
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Frida

Hejja Anita.. jag känner igen det där.
Vill man få någonting gjort så får man tyvärr göra ALLTING själv.
You är awesome =) kraaaaaaam från mig

Svar: <3<3<3
jamtlandspower

2012-08-30 @ 08:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0