Så jäkla förkyld....!

Nu är jag så trött på detta hostande och detta snörvlande!
Svårt att sova och vila när man ständigt hostar
eller får svårt med andningen.
Sen har jag ju inte kunnat vila heller denna veckan
eftersom jag har ny personal på plats som måste få introduktion
och all uppmärksamhet.
 
 
Nils är oxå förkyld och ändå har han hjälp mig massor
med telefoner...datorer...mejlkonton
och annat som vår nya medarbetare ska ha.
Igår kväll var vi ut och käkade jag, Nils och Alf
( som den nye heter!)
Vi käkade på Dalwhinnie... det var gott och trevligt....
men snorigt och kraxigt! 
 
Pelle förbereder sig för att ställa ut sina vagnar
Goldwingklubbens Internationella träff på Frösön med start idag.
Spännande att se vad det kan ge för kontakter!
 
 
Och jag förbereder mässa i Göteborg den 23 augusti....
Trä & Teknik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0