Sååå stressad!

Tror jag stressar ihjäl mig snart.... bara för att vi ska åka bort för att slappna av! Så mycket på jobbet som måste vara klart innan avfärd...stressen med Saxon som är bra men inte hundra....! Han hade stora problem att gå på toa i dag och var helt slut efteråt...hsn är nog tvungen att fortsätta med laxeringen ett tag till! Idag flängde jag iväg för att hitta en ny baddräkt.... hur kul är det när man är fet å vinterblek?? Men jag hittade faktiskt en snygg svart en...nästan på studs! Sen hade jag några julklappar att köpa och en julblomma. Efter middagen gick vi över till "kattvakten " för att önska God Jul! Ny har jag varit i källaren och letat min resväska.... som jag inte hittade...kom på att jag sålde den på loppis i somras! Det får bli en ny på Rusta i morgon! Hoppas att kattvakten vill ge Saxon laxerande....annars blir jag nog hemma i alla fall... Och då behöver jag ingen ny väska! Ja herre min G hur man ställer till det för sig....lättare att bara vara hemma!


Kommentarer
Postat av: Karin

Allt blir bra bara ni kommer iväg å då får du en välförtjänt semester.. :-) kram till dig å Saxon

2012-12-18 @ 22:53:23
Postat av: Maggan

Men gumman så du stressar. Det blir bra bara du kommer i väg. Kram!

2012-12-19 @ 06:11:44
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Önskar dig och din familj en underbar julsemester! Njut så mycket du bara kan <3

2012-12-19 @ 06:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0