Ny arbetsvecka!

Då drar vi igång ännu en vecka då...!

Sov oroligt i natt
så det hade varit skönt
att sova lite längre än till 06:30....
men men det går ju bara man kickat igång sig själv!

Alice är inte pigg
så nu måste jag ringa en vetrinär...
hon äter men har magrat och hon är slö.
Jag trodde
hon hade mask
men nu är hon avmaskad och inte tycker jag att hon blev piggare.
Lilla gumman...som redan är liten innan och nu blivit ännu smalare!

Denna veckan ser jag fram emot en tjejmiddag på torsdag hos Karin....HOS LENA!

Sen ska Pelle och Nils åka till Köln på mässa på fredag till på tisdag nästa vecka 
- inte för att jag ser fram emot att bli ensam.....
men något utöver det vanliga är det ju i alla fall.

Kram hela dan och hoppas att du får en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Lena

Meeen det är ju middag hos mig!

2012-02-27 @ 18:02:24
Postat av: Anita svarar Lena!!

Hahahaha när jag är på middag hos Karin då skriver jag att jag är hos dej och när vi ska till dej så skiver jag att vi ska till Karin! Fattar ingenting!

2012-02-27 @ 21:35:43
Postat av: karin

Confusied.. ;O)

2012-03-01 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0