Sköna söndag!


I jämförelse med gårdagen har jag haft en underbar söndag!

Sovmorgnon igen och så lite frukost och film med gubben!
Sen tog jag en promenad ner på stan
och mötte Lena som kom med bussen från Torvalla.
Idag har jag handlat kläder....
jag menar verkligen shopppat!
Jag köpe en täck-kjol, två kavajer,
pants med skinndetaljer, topp, tunika, BH x 2.....
känner mig riktigt nöjd med detta uåppdrag!
Sen blev det fika på Törners
med Pelle och Karin som oxå dök upp
- kaffe och räkmacka! :O)
Dagens middag är räddad med takeaway från Sammuraj....
Alice gillade räkchipsen!
Denna dag får höga feelgood-poäng!

Ikväll blir det bubbelbad och mysfilm!








Kommentarer
Postat av: Marina

Kanooon! Jag är inne på min tredje shopfria månad...och hittills så funkar det - utnyttjar garderoben till max. Har dock sett vårmodet i butikerna - så plånboken ska få glöda vad det lider..:)

2012-02-05 @ 19:03:33
Postat av: Lena

Men Marina, vad har hänt! Shopfria månader, vad är det?

2012-02-05 @ 21:28:48
Postat av: Marina

Ja du Lena...:) Det visste inte jag heller vad det var - ha ha - men de är ganska trevliga - och bra både för plånboken och miljön har jag förstått.

2012-02-05 @ 22:08:44
Postat av: Maggan

Snygga kläder!

2012-02-06 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0