Bättre å bättre dag för dag.......

.............bättre å bättre dag för dag!
 
Idag mår jag lite bättre än i går...
det känns ju bra!
Men jag är helt tömd på energi....
orkar ingenting mer än att jobba å fixa mat
åt mina män.
Kan inte här på bloggen berätta vad det hela handlar om.....
inte ännu
i alla fall.
Om några veckor ska jag beskriva vad som hänt
och hur jag upplevde det hela....
men än så länge får jag sippa!
 
Önskar att jag kom igång med någon form av träning
och så vill jag återgå till att äta GI-mat igen....
inte ens detta orkar jag ta tag i.
Vet att jag skulle få mer energi med rätt mat och träning men... 
Just nu ser jag bara att jag ska klara var dag....
en dag i taget!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Men kära nån. Låter inte så bra det här. Men Gubben håller tummarna för att (vad det nu är) ordnar till sig och skickar upp en värmande kram...

2012-01-18 @ 14:51:03
URL: http://gubbens.wordpress.com
Postat av: Anita svarar Gubben!

"Det blir aldrig så hemskt som man tror!" - det sa min farmor....och det stämmer säkert! Det är på jobbet det jobbiga gäller kan jag i alla fall tala om!

2012-01-18 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0