Lördag & Söndag!

Det blev en skön helg i Huså med alla härliga vänninor!
 Det tog lite tid att ta sig upp eftersom bilen kokade
och jag fick stanna och fylla glykol hela tiden.....
tre timma höll vi på
innan vi var framme!
Väl på plats så lagades det god mat
och så spelade vi spel och skrattade ihjäl oss....
och jag hittade på lite egna regler! ;O)

På lördagen blev det sovmorgon och frukost i lugn å ro!
Mycket prat om allt mö
jligt och pizza till lunch.
Så gick strömmen i hela Huså
och det blev mörkt och kallt med en gång.
Vi tog oss ner till Gruvstugan för en öl....
där var oxå mörkt och kallt.....
tur att dom kunde elda i kaminen!
Men medans vi satt där så kom strömmen tillbaka
och vi kunde gå hem och fixa middag.
På lördagen spelade vi "Så kan det oxå låta!".....
och herre min je så vi skrattade!

Det gick något fortare att ta sig hem på söndagen....
även om bilen tjorvade då oxå!
 Maggan tog tåget
hem vid 17
och jag saknade henne med en gång!
 
Söndagkväll förflöt lungt å stilla kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack goaste Anita för en underbar helg!! Såå kul! och Såå god mat! Puss & kram hela dan!

2012-01-30 @ 09:19:11
Postat av: Maggan

Tack för en härlig helg älskade syster.

På min blogg finns det nu bilder från i helgen.

2012-01-30 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0