Trött, tråkigt å tungt!

Livet känns så trött, tråkigt å tungt just nu!
Stuligt och dålig stämning
på jobbet....
rörigt och stökigt hemma.
Jag orkar bara ta mej på jobbet....
jobba....fixa middag...
sen svimmar jag
framför TVn.
 
Har ingen energi att ta tag i saker och ting hemma!
Jag vill ta bort julen...
träna...promenera
-
orkar ingenting av detta!
Sen har jag ju så ont i kroppen oxå
så allt jag gör tar ju så lång tid!
 
Undrar om det bara har med den mörka årstiden att göra
eller om det är något annat fel på mej!?

Jag går i alla fall till och från jobbet
och en liten promenad på lunchen....
tur är väl det så att man kommer ut lite var dag!

 Tråkig blir bloggen oxå...
eftersom den ju handlar om mej
och mitt tråkiga liv!


Kommentarer
Postat av: Carina

Alltid jobbigt den här årstiden, längtar nu efter ljuset,det blir alltid lite lättare då. Promenader till och från jobbet är ju jättebra.

2012-01-11 @ 13:09:21
Postat av: Lena

Håll ut det blir bättre ska du se, när vårsolen börjar värma o lysa upp oss! Kramen<3

2012-01-11 @ 16:54:02
Postat av: Maggan

Flera promenader om dagen, det låter ju jättebra. Själv rör jag mig ingenting och blir bara fetare och fetare. Energi är det dåligt med här med men vi puschar varandra jag och min man så hemmet ser ju ganska ok ut i alla fall.

2012-01-11 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0