Wellnessklinik & Sir Winter!

Igår på eftermiddagen var jag på Wellnesskliniken
och fixade mina naglar och mina fötter......
så frågade jag om en frissa tid oxå
eftersom jag såg för jäklig ut i håret.
Fick tid hos frissan direkt efter fotvården.....
så det blev en helrenovering igår.
Efteråt så gick jag på vår nya uteservering Sir Winter
där jag drack en varm Choklad med päroncognac...
det var mysigt men kallt att stå där ute på renfällarna....
nästa gång tar jag på mej mera kläder.
När jag frös som bäst
gick jag in och käkade middag på Sir Winston.
 
Tänk en sån eftermiddag och kväll jag fick med mej själv!







Kommentarer
Postat av: Marina

Ja man måste ju va fin när man ska åka till fjälls..:O) Skön dag!

2012-01-26 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0