Ännu ett försök!

Denna första dag på semestern har jag gjort allt annat än vilat!
 
Började dagen med att vakna tidigt som attan...
hämtade tidningen och satte på kaffe.
Frukost ute på verandan med Pelle...det var mysigt!
 
Sen några timmars jobb trots semester.
Det kanske du tycker är konstigt..
.att jag på min första semesterdag åker in till kontoret igen.
Men det är något som bara är så....
om du är egen företagare....
dels han jag inte allt jag skulle i fredags
och sen ska räkningar betalas löpande...
det går inte att regga för en hel månad.
 
 
Så har vi haft snickarn hemma som har jobbat på verandataket...
vi ska lägga tak över och glasa in verandan.
Pelle har satt in nytt tvättfat på övervåningen och jag har tvättat!
 
En cykeltur till Dollarstore blev det oxå...
hämta bilen som varit på reparation....
handlat och fixat middag!
 
 
Kvällen har i vanlig ordning regnat bort...
så vi har sett på film och jag tog ett långt varmt bad!
Och så har jag svurit över webblogg.se som gjort om allt
och inte funkar somn det ska! 
 
Frukost på verandan!
 
Snickarna resonerar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Meeeen, det måste ju "bara" vara en inställning?

2012-07-03 @ 09:11:16
Postat av: Anita svarar Maggan!

Jag har gjort det förr Maggan...reggat betalningar för en månad under semestern...nu har jag inte så mycket pengar så att det går....måste vänta på att det kommer in pengar för att sedan kunna betala. det får bli en gång i vecka...ibland två!

2012-07-06 @ 09:15:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0