Halvtid!

Nu har halva min sememester gått!
Jag vet inte vad jag ska säga om det....!?
Inget vidare väder och ingen vila....
bara en massa fix med hus å hem!
Igår städade jag nästan hela dagen...
och bäddade rent i husets all sängar inför den Italienska deligationen
på 7 personer som kom igår kväll.
 
Jag hann i alla fall med en fika på lillänge med Lena...
sen grillade vi till middag och drack lite vin.
(eller vi skulle grilla men det var slut på gasen så det fick bli ungnen!)
 
 
Gästerna kom sent igår kväll
och vi surrade lite och käkade pizza!
 
Vaknade tidigt som tusan i morse....
Lena och jag sov i sofforna i vardagsrummet.
En lååång frukost med alla gäster som vaknade lite olika...
sen en promenad ner till Berit för ett besök.
 
I eftermiddag har vi varit på stan alla....
vandrat gågatan upp å ner...käkat och surrat!
Det är ju lite rörigt med så många personer och olika viljor! :O)
 
 
Nu har alla gäster flyttat in i campingstugor på Östersunds camping.
Jag var så slut ikväll att jag inte ens orkade laga middag...
det blev en äggmacka framför TVn!
 
Lite bilder från min helg kommer här!
 
 

Tvättar lakan! :O)
 
Nu är dom här Italienarna!
 
Pizza!
 
Vin & tända ljus!
 
Lunch på Sibylla Busstorget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0