Sååå jäkla less.....

..........på blogg.se!
Nu hade jag skrivit ett långt inlägg om helgen och om loppisen
som sen bara försvinner för    
   " kon har gått in i databasen"
VAD FAN BETYDER DET?
får börja skriva allt i word och flytta över....så jäkla less på detta skit!
 
Loppisen har varit bra förutom lördagen som regnade bort
och festen på lördagkvällen var kul trots ösregn.
I morgon åker vi till Huså för att måla och klippa gräs....
det var meningen att vi skulle ta en tur med Solöga i några dagar
men vädret ska fortsätta att vara dåligt så det får vänta!
 
Här kommer lite bilder från helgen!
 
Vårt Loppistält!
 
Jag myser på verandan natten mot lördagen!
 Grillfest lördagkväll: Tomas, Cattis & Pelle
 
Jag & Patrik!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fråga Nina eller Frida hur man gör då. De har ju också blogg.se .

2012-07-09 @ 06:42:31
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

Står det verkligen att "kon har gått in i databasen"?

Svar: Jaaa....eller...." Kon har gått in i serverrummet försök igen om några minuter så får vi se om hon hittat ut igen!" Något sånt...typ.... står det!
jamtlandspower

2012-07-09 @ 06:43:16
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

Jag loggade in på blogg.se nyss och jag kunde göra inlägg hur lätt som helst i min gamla blogg.
Har du försökt att trycka på "ändra redigerare" längst er till höger där du gör inlägget?

2012-07-10 @ 06:45:29
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Att "kon har gått in i serverrummet - prova igen om en stund" verkar vara ett återkommande problem för de som har blogg.se....om man googlar på eländet..:)
Sen verkar ingen ha nån som helst aning om vad det betyder..:/

2012-07-10 @ 09:52:16
Postat av: Dålig pli på kossorna..;o)

Något gick snett
Vår ko har tagit sig in i serverrummet. Igen.
Pröva igen om en stund så bör kon vara återförd till sin hage.

2012-07-10 @ 12:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0