Hyrbil!

Jag håller på med projektet "boka hyrbil"!
Ska boka en bil till Italienarna som kommer i juli...
eller rättare sagt en minibuss...Ford Transit.
Dom är ju 7st med bagage så det får bli en bil för 9 personer.
Men den gick inte att boka över nätet
det var till att hitta ett telefonnummer
så att man fick prata med en levande person.
Hittade ett nummer igår...
som kostar vanlig taxa + 3kr/min...!?
Så nu är vi nästan där...
nu fattas bara ett flightnummer som stämmer
 ( det jag fick av Lino fattades det siffror i!)
och så vill dom veta klockslag på när bilen ska hämtas och lämnas.

Det är inte bara att hyra en bil hur som haver..
det ska gudarna veta!
 
Men som sagt...nu är vi snart i hamn med detta projekt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu har jag läst ditt inlägg typ tre gånger...samma fråga uppstår. Är det DU som ska fixa hyrbil??

2012-06-15 @ 19:38:00
Postat av: Anita svarar Marina!

Japp...lovade det då det blir billigare att beställa den i Sverige!

2012-06-16 @ 21:12:18
Postat av: Maggan

Haha...roligt skrivet :)

2012-06-17 @ 15:50:59
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0