Lördag!

Vaknade relativt tidigt....blev genast så otroligt trött på vädret....
det snöade och sen övergick det i ett kallt regn!
Jag kröp ner under fillten och läste tidningen...
såg lite TV och tänkte på allt jag borde fixa innan studenten nästa vecka.
Nils ringde och ville ha hämtning på stan
( tur att han lämnat sin bil här för jag är utan!)
Jag hämtade och skjutsade hem honom....
åkte ut till båten och drog på ännu ett lager med linolja.
Sen åkte jag och handlade lite som fattades i kyl och skåp.
Åt frukost när jag kom hem kl. 12...
glömde det innan jag for!
Nu är det meningen att jag ska dammsuga
och sätta upp en gardinstång...
sen ska jag träffa Eivor och ev. Marina på en öl på stan.
Ikväll är det tantfest hos Titti!
Lars och Elin har åkt till IKEA idag
för att handla en soffa och lite annat som fattas
så i morgon har jag lovat att hjälpa till att skruva möbler.

Guuud vad det regnar....
5 grader + och blåst å regn den 2 juni!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Hälsa tanterna. Å det är inte ett dugg varmare här nere. Tycker lite synd om Pelle som står ute i dag.

Hoppas att det blir bättre nästa vecka, trist för studenterna annars.

2012-06-02 @ 15:31:13
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0