All jordens elände....!

Det känns som om all jordens elände vilar på mina axlar!
Jag vet ju så klart
att det inte är så....
men känslan är den att det är så!
 
Gå till doktorn säger du...
men varför undrar jag!?
Jag kan inte vara sjukskriven å borta från jobbet.
Och sen tror jag inte att det är jobbet som är problemet heller!
Jag tror att jag har kört slut på mej av andra orsaker....
i alla fall har det inte BARA med jobbet att göra!

Kan hända att jag behöver en veckas semester
men hur ska det gå till....
lämna hela kontoret och telefoner som ringer telefoner till Nils??

 Tänk om jag bara stannar kvar i stugan för mig själv
 några dagar
nästa vecka....
Pelle åker hem på söndagen och jag stannar kvar!
Frestande tanke!
Jag kan ju i alla fall förbereda mig för det...
så att möjligheten finns!

Vila....sova....sola!
Vad tror du om det??


Kommentarer
Postat av: Marina <3

Du behöver inte bli sjukskriven! Kolla upp om du har rubbningar på sköldkörteln eller sänkt hormonproduktion. Medicin finns!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sjukdomen-med-tva-ansikten_44784.svd

2012-03-08 @ 11:13:01
Postat av: Anonym

Styrkekramar till dig <3 du vet att jag finns för dig, puss!

2012-03-08 @ 19:49:56
Postat av: Maggan

<3

2012-03-08 @ 19:52:18
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Lena

Styrkekramar till dig, du vet att jag finns där för dig, puss <3

2012-03-08 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0