Ensam hemma!

Efter en lite stressig eftermiddag
så har jag nu landat i en skön TV-kväll med mig själv.
Jag fick ju tid för Alice på Djurkliniken på eftermiddagen....
och det strulade till min dag lite.
Vi skulle ju äta middag här hemma
innan Nils och Pelle hoppade på tåget till Arlanda.
Nu blev det ju så sent med allt
så det höll på att bli matlåda till tågresenärerna...
men det fixade sig till slut!
Emil han är på fest....
jag skjutsade honom och ett gäng tjejer till Torvalla..
Lars han är med kärleken i Östberg...
Så nu är jag ensam hemma
för första gången på ganska länge och det är så sköönt!
Jag ser på TV...
flippar bland kanalerna som jag vill....
och gäspar å gäspar å gäspar!
- Jag är jätte  trött
och kommer säkert att somna framför TVn.

Vad gör du ikväll då?



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag funderade ett tag på att ta mig ut på pub men jag kollade på The Voice och somnade framför tv:n en liten stund. Efter att röstningen var klar så tog kah ett bad och sedan sommnade jag sött i min säng. Skön kväll!

2012-03-03 @ 09:13:58
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0