Fredag.....!

Det blev sent i natt...
jag satt och fipplade med hemsidan till Frösö Båtklubb.
Pelle har satt mig som webbmaster på den sidan
så nu gäller det att lära sig.
Det gick ganska bra....
ett dokument som inte ville
men efter ett tag så kom jag på vad jag gjorde för fel.
 
Vi blir hemma i helgen...
ka Påska lite hemma...städa och plocka.
Det är Nostalgi på Maritè på lördag....
men jag ska INTE gå!
Säger jag nu i alla fall....man vet ju aldrig!
 
Jag är flitig att promenera/lufsa på mitt löpband...
har gått minst en timma alla dagar denna vecka.
Ikväll ska jag låta kroppen vila...
jag gick till jobbet i morse och det får räcka för idag.
 
På lunchen ska jag åka med Lars & Elin
 och titta på deras nya lägenhet som dom har skrivit kontrakt på...
den ligger i dom nya hyreshusen Stadsdel Norr.
 En jätte fin..helt ny två med inflyttning 1:a juni!
 Kul för dom...men dyrt...
.....runt 7000:-/månad ska dom betala!

Önskar er all en bra fredag och en trevlig Helg!




Kommentarer
Postat av: Marina

Ja Allan sa att du var webbmaster på Båtklubbens hemsida..:) Tur för dig som har så lite att göra...hmmm..:/ Det var supertrevligt på Fanny igår! Både jag och syrran shoppade nytt - och nu på lunchen tänker jag gå på SNÖ:s outlet på brandstationen - lite nya smycken till de nya kläderna..;)Den här helgen ska det påskpyntas och bytas till vårgardiner! (pyntet = fjädrar, lite ägg och tre hönor)Kul med lägenheten! Önskar dig en skön fredag! Kramar!

2012-03-30 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0