Tisdagen den 27 mars.

Idag regnar det ....verkligen ihärdigt regnande!
Det är mörkt att ta sig ur sängen
och jag började min dag med att slå huvudet i en kökslucka....
jäklar vad det gjorde ont!
Tårarna kom och jag tänkte
nästan gå och lägga mig igen...
.......en sån smäll!
 
Nils är sjuk idag oxå
 med så jag blir ensam på telefonerna...
......det måste gå!

Pelle är tillbaka
på hemmaplan...
inte några vagnar sålda i Malmö
men han har fått många värdefulla kontakter.

 Lars kommer på KAP och har PRAO idag!
 Om det bara kunde sluta att regna!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja...jäla skiitväder..:( Passar på att påminna - (vet ju att du ev. är upptagen men ändå)

Shoppingkväll på Fanny - torsdagen den 29/3 kl.19.00

Vin/dryck, tilltugg & modevisning + 10% på allt du handlar. Anmälan senast 27/3 på tel: 063-106013.

Kram

2012-03-27 @ 12:13:58
Postat av: Maggan

Här regnar det också :(

Men bättre än snö i allafall.

2012-03-28 @ 08:24:20
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0