En varm & stressig helg!

Den här helgen har jag haft fullt upp!
Började helgen med att besöka väninnor på fredagkväll...
var bjuden på middag av en som jag kursat med för flera år sedan.
Det blev en jätte trevlig kväll!

Igår var Nils och Lars hemma och hjälpte mig att tömma gästrummen
som under några år nu blivit fyllda med rat.
Lasta skräp på släpvagnen och bära ner lådor i källaren.
Pelle jobbade på mässan hela dagen.
På kvällen tog vi en tur med Thunderbirden
och sen såg jag på festivalen på TV och Pelle gick till grannarna.

Idag tog jag en sovmorgon och sen åkte jag ut till Motormässan
för att hjälpa Pelle en stund....
åkte efter det ut till båten och strök på mera linolja...
åkte och handlade korv å korvbröd till eftermiddagens grillning med Gårdsägarföreningen.
Hem och koka kaffe och lasta skottkärran med fika och ved.
Ner till lekparken för lite grillning och städning med Erikslundsbor.
Tur att vädret idag har varit toppen
då jag har varit ute hela dagen!

Sen kom alla grabbarna hem på middag....
det blev till att grilla lite mera och äta ute.
Vi har haft ett fantastiskt väder hela helgen..
men nu ikväll ser det ut som det är slut på det.
Redan nu har det blåst upp och mulnat på!

Nu känner jag mig trött å slut....å vansinnigt törstig!


Grattis lilla mamma på morsdag!


Kommentarer
Postat av: Anita

....och så har jag ju klippt gräsmattan!

2012-05-28 @ 08:46:13
Postat av: Anonym

fin blogg! ;D

2012-05-28 @ 15:27:30
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0