Lediga dagar!

Nu är jag ledig i dagarna fyra!
Meningen var att vi skulle fixa med båten idag....
men regnet öser ner så båten struntar vi i...
i alla fall idag!

I eftermiddag åker vi ut till Annsi & Kent i Fyrås...
vi har vår husvagn där och ska sova över där i natt.
Lars är på väg hem från Arlanda...tror jag!
Eller så är han redan tillbaka....men stannade i Svenstavik
.
Jag letar bland gamla foton på Lars...
ska fixa ett studentplakat.
Om det är någon som har ett roligt...gulligt bäbiskort på min yngsta
så får ni gärna ge det till mej....
men det är lite brådis...om man säger!

Önskar er en underbar ledighet....ni som är lediga!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja ledig idag - jobbar dessvärre fred-lörd....:/ Mycket trist med regnet idag - jag hoppas dock att det har en anledning att komma ner..liksom lättare att gilla läget då..:) Ha en skön dag/kväll. Kram!

2012-05-17 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0