Mååååndag mooorgoon....!

Jag har vaknat flera gånger i natt
av dessa stormvindar som drabbat oss....
fy tusan vad det blåser.
Det knakar och låter i huset
som om det håller på att falla isär...
Alice gillar inte detta och går och gömmer sig.
Saxon har däremot inte varit inne på hela natten!

 En rolig helg har jag haft

med middagsfrämmande på fredagen
 och hockey på TVn....
lördagen bjöd på crusing i Pelles fina Thunderbird...
lite jobb...middag hos fina Marina
och så avslutades lördagen med Nostalgiafton på Maritè.
Lördagen tillbringade jag ute på i Mjälle på båtvarvet....
det var arbetsdag för alla
med båtplats där...
fix å trix med lite av varje!
Kallt som bara den och jag var helt slut igår kväll.
 
Nu har vi måndag igen....denna veckan är kort
 ( vi har stängt på fredag !)
men den är ack så fullbokad.
 I morgon har vi besök av en leverantör
och på onsdag ska jag intervjua två sökande
till vår lediga tjänst som säljare...
det blir tre spännande dagar!
 
Här kommer lite bilder från min helg!

Hockeykväll med Annsi & Kent


Goa Annsi!


Gott vin!


Pelles fin Thunderbird!


God mat och många skratt!




Middag hos fina Marina!


"Smalare än Thord!"


Paaartyyy!


Utsikt mot Frösön från Maritè


Städdag på varvet i Mjälle!


(nästan alla bilder har jag lånat på Lenas FB...tackar för det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0