Solen gör mig glad!

Även om det nu inte är så jätte varmt idag så skiner i alla fall solen!
Vi åkte ut till båten i morse och lade på mera linolja....
har säkert lagt på tio lager nu och det suger fortfarande in.
 
Idag blir det att jobba på som vanligt
och så ska jag gå på en lunchkonsert på PC-skolan kl.12:00!
Det är någon av musikklasserna som har uppträdande
till förmån för Barncancerfonden....
provade att få med mej Pelle men icke sa Nicke!
 
Ikväll ska jag se om jag kan få upp lite gardistänger i gästrummen....
och lite gardiner!

Hur har du det idag då??


Kommentarer
Postat av: Marina

...idag har vi haft intervjuer nästan hela dan - ska vikariatsanställa tre biblitekarier..:) Men nu får jag snart gå hem..häpp

2012-05-30 @ 15:48:13
Postat av: Helén Göransson

Hejsan min flitigaste bloggkommentarläggare. När Ni fått båten iordning är Ni varmt välkomna till oss i Mjäla. Ja, åka gammal bil går också bra. Ring gärna innan och kolla att vi är hemma. Det vore kul att visa Er hur fint vi bor i verkligheten. Kram till Dig! //Helén

2012-05-30 @ 23:11:28
URL: http://timmerkojan.blogg.se/nybyggare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0