Trött å slut.....

.......är jag efter en vaknatt!
Mycket att göra på jobbet...struligt och rörigt!
Skulle träffa en kandidat till säljtjänsten idag
men han var sjuk så det blev iställt....
gick skyddsrond istället!

Lagade jätte god middag...
lax i ugnen med rostade rotsaker!
Sen tänkte jag att jag skulle sätta fart
å fixa färdigt med gästrummen....
men all luft gick ur mig och jag fastnade framför TVn.
Nu sitter jag och funderar över Lars student...
gäster kommer det redan på onsdagkväll...
sen är det ju oxå Sveriges Nationaldag på torsdagen
på onsdagen....
och då borde man väl hitta på något....
och sen studenten då på fredagen.

Förutom att gästrummen bör vara klara
så är det ju lite planering med maten när man är många
och så buffén till fredagen.
Det löser sig alltid....brukar ju göra det!
Men jag vill ju gärna ha koll på läget!
Planering...planering och planering!

Till helgen flyttar Lars & Elin och jag har lovat att hälpa till...
Pelle är på mässa i Norrtälje fredag till söndag.
Leva här å nu...my ass!





Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, Sveriges nationaldag är på onsdagen.

2012-05-29 @ 23:08:26
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita svarar!

Just de Maggan...helt rätt! Va bra! :O)

2012-05-30 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0