Vi ser det snöar..vi ser det snöar.....!

........det var ju INTE så roligt Hurra!

Världens blötsnöväder har vi idag....inte skoj!
 Det är full fart på telefonen idag med och jag är ensam...
jag har det jag gör.
Tur att det är fredag och vi stänger kl.15.

 Jag ska på stan efter jobbet...
handla present till Lars som snart fyller år
 och så ska jag träffa Karin på en liten After Work
och sen ska jag på Opera på Storsjöteatern kl.18:30....
min svärmor gav mej en biljett
i födelsedagspresent.
Det blir spännande med opera...inget jag brukar lyssna på!
 
Trevlig Helg önskar jag er!




Kommentarer
Postat av: Marina

Det blir ju i alla fall inte vitt på backen - bara blött..:) Jag jobbar i Torvalla - vääääldigt lugnt och ensamt..:/

2012-05-04 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0