Åhhh Nej...!

Det är härligt med den lilla snö som kommit....
vackert och ljust!
 
Men jag känner mig lite låg idag....
.....INTE på G om man säger!
Det kan ju vara för att jag vaknade kl 04:30...
...satte mej rakt upp i sängen å ropar Åhhh NEJ....!
Jag kom på ( i sömnen!)
att jag glömt en sak igår som jag INTE fick glömma!
Hur kan man bara mitt i natta komma på en sån sak...
....jag sov ju så GOTT!!??
Somnade nästan om...klev upp kl.6
och satte igång med att försöka göra skadan lite mindre...
framtiden får visa hur bra jag lyckades med det!
 
Tur att det är lugnt på telefonen idag....
jag har jobbat undan alla papper.....
lyssnar på julmusik på Spotify och dricker kaffe!
 
Vi åker nog till stugan denna helg oxå...
trots att det ska bli 20 minus!
Jag borde vara hemma och städa....
adventsgranen på plats ute....
plocka undan i tvättstugan...
....men nääe...åker till Huså å vilar i stället!
 
Vad ska du göra denna första adventhelg då??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Nu på morgonen ska jag kolla hälsan på Previa (jobbförmån). Ikväll blir det middag på Winston och bio med James Bond - födelsedagspresenter som legat till sig lite :) Imorgon ska det planteras julblommor, drickas glögg och slutpyntas! Önskar dig en skön fredag och en stilla helg! Kramar!

Svar: <3
jamtlandspower

2012-11-30 @ 09:09:59
Postat av: Maggan

I morgon kommer Jonny hem. Jag skall tvinga honom att sova på förmiddagen så att vi kan ha en mysmiddag på eftermiddagen. Vi har fribiljetter till det nya vuxendiscot Allstar(30+) som öppnat här i Uppsala.Thomas Di Leva skall uppträda. Om vi orkar går vi dit.

Svar: Va kul! :O)
jamtlandspower

2012-11-30 @ 10:17:29
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0