En orolig natt.....!

Ingen bra natt har jag haft!
 
Kunde inte somna då jag lagt mig
eftersom Saxon inte kommit hem!
Tittade på klockan sista gången vid 01:30....somnade!
Vaknade 03:30 och kunde inte somna om....
hämtade in Saxon vid 4 och somnade om....
klockan ringde 05:30 men då orkade jag inte kliva upp....
sov till kl 7 och hann inte det jag skulle innan jag gick hemmifrån!
 
Tur ändå att det är gångavstånd till jobbet....
skönt att få en uppfriskande morgonpromenad...
även om jag är trött som attan.
 
Såg på syrrans blogg att min kära svåger Jonny är här i Östersund....
ska se om jag kan lura hem honom på middag ikväll då! :O)
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Han var väl redan bjuden va? Synd!

Svar: Japp....han skulle väl ut på affärsmiddag! Det blir väl fler gånger! :O)
jamtlandspower

2012-11-13 @ 17:11:44
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0